Savjetovanje
Analiza prodajnih mjesta:
- Ispitivanje makro i mikrookoline, putanje kretanja, organizacija prostora, žarišne točke, mrtve zone i ostalo.
Reorganizacija za povećanje profitabilnosti:
- Optimizacija prodajnog prostora za bolji promet i veću profitabilnost.
Usklađivanje usluge s brandom:
- Usklađivanje razine usluge s brandom, prostorom i asortimanom.
Izrada smjernica za korisničku službu i priručnika za trening:
- Razvijanje standarda usluge i trening materijala.
Analiza asortimana:
-
- Procjena asortimana za maksimalnu prodaju.
Analiza i procjena prodajnog osoblja:
- Procjena snaga i slabosti prodajnog tima.
Analiza prodajnih razgovora:
- Identifikacija jakih i slabih točaka u prodajnim razgovorima.
Analiza prodajnih procesa:
- Ispitivanje učinkovitosti prodajnih procesa.
Istraživanje zadovoljstva i motivacije zaposlenika:
- Provođenje anketa kako bi se razumjela angažiranost zaposlenika.
Izrada sistematizacije radnih mjesta:
- Razvoj sustava za definiranje radnih mjesta.
Procjena zaposlenika:
- Provođenje procjena za evaluaciju performansi i potencijala zaposlenika.