Rješavanje reklamacija

Znate li da se samo 4% kupaca koji su nezadovoljni žale? Zvuči dobro, ali ustvari i nije. 

Naime, 96% onih koju su nezadovoljni tiho prigovara i velika većina njih nikada više neće koristiti vaše usluge bez da su vam rekli zašto. 

Reklamacije su dobra stvar ako ih pametno znate iskoristi kao besplatno savjetovanje što i kako možete u svojoj usluzi i proizvodu poboljšati.

Ujedno, većina prodavača osnovne detalja Zakona o zaštiti potrošača i osnove Zakona o obveznim odnosima koji se odnosi na materijalni nedostatak proizvoda - ne poznaje. Samo ne odgovaranje na reklamaciju kupaca ili kriva oznaka u maloprodajnom objektu može rezultirati značajnim kaznama.

A nezadovoljni kupac koji proširi svoju priču o nezadovoljstvu - i daleko veću materijalnu štetu.

Kratak sadržaj:
  • Važnost reklamacija i reklamcije kao menadžerski alat
  • Kako iskoristiti reklamacije i informacije koje je kupac dao
  • Kreiranje sustava za praćenje reklamacija i za što sve nam može služiti
  • Zakonske odredbe – zakon o zaštiti potrošača i zakon o obveznim odnosima
  • Materijalni nedostatak proizvoda
  • Zakonsko vs.komercijalno jamstvo
  • Kako komunikacijskim tehnikama riješiti reklamaciju
  • Agresivni potrošači i kako rješiti njihov problem
  • Komunikacijski tipovi kupaca – I kako prepoznati I riješiti problem svakome od njih
  • Kako pokazati brigu za kupce
  • Kako pružiti više od zakonske obveze i zašto je to važno?
Ciljevi edukacije:
  • Razumjeti važnost reklamacija i koristiti ih za poboljšanje poslovanja
  • Naučiti zakonske odredbe vezane uz reklamacije
  • Razviti vještine komunikacije za uspješno rješavanje reklamacija
  • Povećati zadovoljstvo kupaca pružanjem više od zakonske obveze
  • Smanjiti negativne posljedice nezadovoljstva kupaca na poslovanje

Format: Interaktivna radionica

Način održavanja: Uživo i/ili online

Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)

Veličina grupe: Do 15 polaznika

Ciljna publika:

  • Prodavači i menadžeri u B2B i B2C sektorima
  • Voditelji korisničke podrče i osobe koje rješavaju reklamacije
  • Voditelji timova i poslovođe
  • Svi koji žele poboljšati vještine rješavanja reklamacija

Dodatne informacije: 

Sadržaj edukacije će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće.

Na zahtjev se za sve module izdaje uvjerenje o pohađanju.

Cijena: 1800€ + PDV