Upravljanje ključnim kupcima

KAM ili upravljanje ključnim kupcima je upravo to što i sama riječ kaže – upravljanje. 

Upravljamo li stvarno svima koje zovemo ključnim kupcima u svom portfoliju?

Većina smatra da su nam ključni kupci upravo koji su najveći – iako je to možda samo djelomično točno. Bitno je postići KAP – key account partnership kojemu je stvarno potreban KAM – key account management. 

U većini slučajeva imamo samo KAS – key account selling tj. prodaju velikih količina robe jednom kupcu što može odrađivati i komercijalist, te znanje I vještine key account managementa tu nisu niti potrebne. 

Kako se integrirati kako bi postali upravo mi ključni partneri, kako analizirati kupce i što sve pratiti?

Kratak sadržaj:
  • Definicija ključnih kupaca i njihova uloga u poslovanju
  • Razlika između upravljanja i prodaje ključnim kupcima
  • Razvoj Key Account Partnership (KAP)
  • Alati za analizu i segmentaciju ključnih kupaca
  • Strategije za dugoročnu suradnju i rast
  • Mjerenje uspješnosti upravljanja ključnim kupcima

Format: Interaktivne radionice

Način održavanja: Uživo i/ili online

Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)

Veličina grupe: Do 15 polaznika

Ciljna publika:

  • Key Account Manageri
  • Prodajni menadžeri
  • Voditelji prodajnih timova
  • Svi koji rade s ključnim kupcima

 

Dodatne informacije: 

Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće. 

Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.

Cijena: 2500 € + PDV