Upravljanje ključnim kupcima
KAM ili upravljanje ključnim kupcima je upravo to što i sama riječ kaže – upravljanje.
Upravljamo li stvarno svima koje zovemo ključnim kupcima u svom portfoliju?
Većina smatra da su nam ključni kupci upravo koji su najveći – iako je to možda samo djelomično točno. Bitno je postići KAP – key account partnership kojemu je stvarno potreban KAM – key account management.
U većini slučajeva imamo samo KAS – key account selling tj. prodaju velikih količina robe jednom kupcu što može odrađivati i komercijalist, te znanje I vještine key account managementa tu nisu niti potrebne.
Kako se integrirati kako bi postali upravo mi ključni partneri, kako analizirati kupce i što sve pratiti?
Kratak sadržaj:
- Definicija ključnih kupaca i njihova uloga u poslovanju
- Razlika između upravljanja i prodaje ključnim kupcima
- Razvoj Key Account Partnership (KAP)
- Alati za analizu i segmentaciju ključnih kupaca
- Strategije za dugoročnu suradnju i rast
- Mjerenje uspješnosti upravljanja ključnim kupcima
Format: Interaktivne radionice
Način održavanja: Uživo i/ili online
Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)
Veličina grupe: Do 15 polaznika
Ciljna publika:
- Key Account Manageri
- Prodajni menadžeri
- Voditelji prodajnih timova
- Svi koji rade s ključnim kupcima
Dodatne informacije:
Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće.
Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.
