Kako povećati promet u maloprodaji?
Znate li da se 70% odluka o kupovini događa na prodajnom mjestu?
Znate li da pozicioniranje blagajne desno od ulaza u prodajni prostor značajno smanjuje prodaju?
Maloprodaja je živi organizam te trendovi i navike kupaca se kontinuirano mijenjaju. Ujedno većina trgovina već s malim zahvatima može povećati promet (i profitabilnost) za minimalno 20%.
Hoćemo li se prebaciti samo na online kupovinu ili ćemo i dalje kupovati u fizičkim trgovinama? Koje su prednosti svakog kanala prodaje i kako ih maksimalno iskoristiti.
Kako od kupaca stvoriti ambasadore brenda?
Kako kvalitetno složiti prodajni prostor, kako složiti police kako bi iste imale maksimalni obrtaj, koje oznake u prodajnom prostoru koristiti te što sve možemo iskoristiti od alata kako bi povećali prodaju u maloprodaji?
Zašto i kako optimizirati asortiman i zašto manje artikala radi veći promet? Što je paradoks izbora i zašto je važan u kreiranju uspješnog prodajnog mjesta. I koliko je sam prodavač važan i koliko može utjecati na promet i visinu košarice.
Kratak sadržaj:
- Uvod u maloprodaju i ponašanje kupaca
- Trendovi u maloprodaji i promjene u navikama kupaca
- Važnost pozicioniranja blagajne i rasporeda prodajnog prostora
- Customer journey i elementi uspješnog prodajnog mjesta
- Kako od kupaca stvoriti ambasadore brenda
- Interaktivne vježbe i primjeri iz prakse
- Optimizacija prodajnog prostora
- Postavljanje i organizacija polica za maksimalni obrtaj
- Uloga oznaka i vizualnog merchandisinga u povećanju prodaje
- Alati za analizu i praćenje prodajnih podataka
- Upravljanje asortimanom i paradoks izbora
- Kako manji broj artikala može povećati promet
- Online vs. fizičke trgovine: prednosti i sinergija
- Uloga prodavača u povećanju prometa i visine košarice
- Strategije za kontinuirani rast i prilagodbu promjenama na tržištu
Ciljevi edukacije:
- Razviti vještine optimizacije prodajnog prostora
- Povećati promet i profitabilnost maloprodajnoh mjesta
- Poboljšati angažman i učinkovitost prodavača
- Razumjeti i primijeniti trendove u maloprodaji
- Stvoriti lojalne kupce i ambasadore brenda
- Kreirati uspješne asortimane
- Povećati broj ulazaka i visinu košarice na prodajnim mjestima
Format: Interaktivne radionice
Način održavanja: Uživo i/ili online
Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)
Veličina grupe: Do 15 polaznika
Ciljna publika:
- Direktori maloprodaje, direktori maloprodajnih tvrtki
- Direktori tradinga, nabave, marketinga
- Voditelji merchandisinga, layouta
- Category manageri, voditelji asortimana
- Voditelji trgovina
- Poslovođe
- Svi koji žele poboljšati promet i profitabilnost u maloprodaji
Dodatne informacije:
Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće.
Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.