Kako povećati promet u maloprodaji?

Znate li da se 70% odluka o kupovini događa na prodajnom mjestu? 

Znate li da pozicioniranje blagajne desno od ulaza u prodajni prostor značajno smanjuje prodaju?

Maloprodaja je živi organizam te trendovi i navike kupaca se kontinuirano mijenjaju. Ujedno većina trgovina već s malim zahvatima može povećati promet (i profitabilnost) za minimalno 20%.

Hoćemo li se prebaciti samo na online kupovinu ili ćemo i dalje kupovati u fizičkim trgovinama? Koje su prednosti svakog kanala prodaje i kako ih maksimalno iskoristiti. 

Kako od kupaca stvoriti ambasadore brenda

Kako kvalitetno složiti prodajni prostor, kako složiti police kako bi iste imale maksimalni obrtaj, koje oznake u prodajnom prostoru koristiti te što sve možemo iskoristiti od alata kako bi povećali prodaju u maloprodaji?

Zašto i kako optimizirati asortiman i zašto manje artikala radi veći promet? Što je paradoks izbora i zašto je važan u kreiranju uspješnog prodajnog mjesta. I koliko je sam prodavač važan i koliko može utjecati na promet i visinu košarice.

Kratak sadržaj:
  • Uvod u maloprodaju i ponašanje kupaca
  • Trendovi u maloprodaji i promjene u navikama kupaca
  • Važnost pozicioniranja blagajne i rasporeda prodajnog prostora
  • Customer journey i elementi uspješnog prodajnog mjesta
  • Kako od kupaca stvoriti ambasadore brenda
  • Interaktivne vježbe i primjeri iz prakse
  • Optimizacija prodajnog prostora
  • Postavljanje i organizacija polica za maksimalni obrtaj
  • Uloga oznaka i vizualnog merchandisinga u povećanju prodaje
  • Alati za analizu i praćenje prodajnih podataka
  • Upravljanje asortimanom i paradoks izbora
  • Kako manji broj artikala može povećati promet
  • Online vs. fizičke trgovine: prednosti i sinergija
  • Uloga prodavača u povećanju prometa i visine košarice
  • Strategije za kontinuirani rast i prilagodbu promjenama na tržištu
Ciljevi edukacije:
  • Razviti vještine optimizacije prodajnog prostora
  • Povećati promet i profitabilnost maloprodajnoh mjesta
  • Poboljšati angažman i učinkovitost prodavača
  • Razumjeti i primijeniti trendove u maloprodaji
  • Stvoriti lojalne kupce i ambasadore brenda
  • Kreirati uspješne asortimane 
  • Povećati broj ulazaka i visinu košarice na prodajnim mjestima

Format: Interaktivne radionice

Način održavanja: Uživo i/ili online

Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)

Veličina grupe: Do 15 polaznika

Ciljna publika:

  • Direktori maloprodaje, direktori maloprodajnih tvrtki
  • Direktori tradinga, nabave, marketinga
  • Voditelji merchandisinga, layouta 
  • Category manageri, voditelji asortimana
  • Voditelji trgovina
  • Poslovođe
  • Svi koji žele poboljšati promet i profitabilnost u maloprodaji

Dodatne informacije: 

Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće. 

Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.

Cijena: 1800€ + PDV