Komunikacijske vještine
Svi komuniciramo čak i kad mislimo da ne komuniciramo. I vrlo često to radimo pogrešno.
Komunikacijske vještine su temelj svih drugih vještina, pa tako prodajne i pregovaračke (i niz drugih) vještine ne mogu se razvijati bez komunikacijskih.
Izvor većine nesporazuma i problema u međuljudskim (tako i poslovnim) odnosima je upravo nedostatak ovih vještina.
Manjak komunikacijskih vještina manifestira se kroz:
- veću razina stresa na poslu
- manji postotak zaključenih prodajnih razgovora
- visoku fluktuacija zaposlenika
- manju motivacija i zadovoljstvo radnika
- gubitak klijenata
- pad prodaje
- pad produktivnosti radnika itd.
Kratak sadržaj:
- Uvod u komunikaciju i važnost komunikacije
- Vrste komunikacije te kada i kako sve komuniciramo
- Kada i kako birati između pisane, telefonske i usmene komunikacije
- Važnost odabira riječi i tona
- Važnost neverbalne komunikacije i što nam sve ona govori
- Kako izbjeći osnovne greške u komunikaciji
- Emocije u komunikaciji i zašto su često prepreka
- Kako biti jasan i postići da vas okolina razumije
- Komunikacijski tipovi – agresivni, pasivni, pasivno-agresivni, asertivni
- Motivirajuća komunikacija i zamke
- Aktivno slušanje i zamka neslušanja
- Postizanje fokusa u komunikaciju kod sebe u slušatelja
- Storytelling i kako ga uspješno koristiti u poslovnom okruženju
- Primanje i davanje povratne informacije
Ciljevi:
- Poboljšati međuljudsku komunikaciju, smanjujući nesporazume i konflikte
- Povećati učinkovitost u radu kroz bolje razumijevanje i izražavanje
- Razviti sposobnost aktivnog slušanja i davanja konstruktivne povratne informacije
- Ojačati timsku suradnju i motivaciju kroz jasnu i asertivnu komunikaciju
- Smanjiti stres povezan s lošom komunikacijom i povećati zadovoljstvo na radnom mjestu.
Format: interaktivna radionica
Način održavanja: uživo i/ili online
Trajanje: 2 dana (2 x 6 školskih sati)
Veličina grupe: do 15 polaznika
Ciljna publika:
- Menadžeri svih razina
- Voditelji timova
- Članovi timova
- Svi koji žele poboljšati svoje komunikacijske vještine
Dodatne informacije:
Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće.
Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.