Prodajne vještine (B2B, B2C)

Ako ikad birate koje vještine početi prve usavršavati i koje uvijek treba usavršavati – to su sigurno komunikacijske i prodajne vještine. Svi prodajemo, stalno – prodajemo proizvode, usluge, ideje.

Mislite da se dobri prodavači rađaju? Apsolutno ne – to je vještina kao i svaka druga. Ono što je nevjerojatna prednost – prodaja je izuzetno jednostavna i već nakon tri dana na korak ste do vrhunskog prodavača. 

Većina prodavača griješi u samom početku prodaje misleći da ima je zatvaranje prodaje problem – dok je najveći problem upravo otvaranje prodaje i skupljanje informacija o kupcu. Ako mislite da netko tko ima 20 godina iskustva u prodaji da nužno prodaje bolje – to ne mora biti točno – čak i takva osoba može značajno povećati ratu konverzije svoji prodajnih razgovora uz par taktika i strategija. 

Kao što Jordan Belford kaže – svaka prodaja je ista. I svatko može biti dovoljno dobar prodavač da uz dobar trening i pripremu ima daleko višu ratu konverzije. I ako netko kaže da je B2C i B2B prodaja različita – na prvu djeluje da je. I ako netko kaže da je njegova prodaja specifična – svaka prodaja je specifična – i opet ista. 

Zvuči zbunjujuće iako je prodaja vrlo jednostavna samo većina prodavača ju radi krivo. Čak i onih iskusnih. Ono što je sjajno – lako je premostit osnovne greške i biti vrhunski prodavač čak i ako ste introvertirani.

Kratak sadržaj:

1.dan 

  • Što je prodaja?
  • Prodaja vs.pregovaranje
  • B2B, B2C – prodaja i H2H prodaja
  • Što znači biti dobar prodavač
  • Zašto kupci ne vole prodavače?
  • ABC vs. ABH prodaja
  • Razumijevanje logike prodaje
  • Zašto neke prodaje ne uspijevaju
  • Zašto prezentacija nije prodaja?
  • Gdje prodavači danas najviše griješe?
  • Zašto prodajemo malo?
  • Koliko je cijena važna kod prodaje?
  • Kako kupac kupuje?
  • Interaktivne vježbe

2.dan

  • Psihologija kupovine 
  • Prilagođavanje prodajnog procesa načinu kako kupac kupuje
  • Priprema za prodaju
  • Prodajni koraci i logika prodaje
  • Kako voditi prodajni razgovor „bez prodavanja“
  • Otvaranje prodajnog razgovora 
  • Vježbe otvaranja prodajnog razgovora (telefonom, uživo, online)
  • Kako ostaviti dojam stručnosti i zainteresirati kupca
  • Kako i kada krenuti s postavljanjem pitanja
  • Kako izbjeći osnovnu grešku – krenuti s prezentacijom ponude
  • Kako iz uvoda krenuti s postavljanjem pitanja
  • Vježba povezivanja uvoda s početnim pitanjima
  • Upoznavanje kupca i postavljanje pitanja
  • Otvorena i zatvorena pitanja
  • Vježba otvorenih i zatvorenih pitanja
  • Kako voditi razgovor postavljanjem pitanja i zašto je to važno
  • Interaktivne vježbe

3.dan

  • Kratko ponavljanje načina kupovine i logike prodaje
  • Što smo sve saznali o kupcu postavljanjem pitanja
  • Kako smo otkrili problem / potrebu? Kako ga komuniciramo kupcu?
  • Kada i kako prezentiramo i što točno?
  • Benefiti i karakteristike proizvoda i usluga?
  • Zašto većina prezentira karakteristike proizvoda / usluga i zašto tako nećete prodati?
  • Kako prezentirati benefite proizvoda i usluga?
  • Vježba – detektiranje vlastitih benefita ovisno o segmentima / vrstama kupaca
  • Dodatna prodaja – cross sale i up sale
  • Vježba dodatne prodaje
  • Prepreke u prodaji
  • Detektiranje glavnih 5 prepreka (cijena, problem, postojanje dobavljača i sl.)
  • Predviđanje i rješavanje prepreka
  • Zaključivanje prodaje
  • Vježba cijelog prodajnog razgovora
Ciljevi edukacije:
  • Razviti ključne prodajne vještine i strategije
  • Povećati konverziju prodajnih razgovora
  • Poboljšati sposobnost otvaranja prodajnih razgovora i prikupljanja informacija o kupcima
  • Razviti tehnike za uspješno vođenje prodajnih razgovora
  • Naučiti kako prezentirati benefite proizvoda i usluga

Format: Interaktivne radionice

Način održavanja: Uživo i/ili online

Trajanje: 3 dana (3 x 6 školskih sati)

Veličina grupe: Do 15 polaznika

Ciljna publika:

  • Prodavači u B2B i B2C sektorima
  • Menadžeri prodaje
  • Svi koji žele poboljšati svoje prodajne vještine

Dodatne informacije:

 Sadržaj edukacije će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće.

Na zahtjev se za sve module izdaje uvjerenje o pohađanju

Cijena: 1800€ + PDV