Razvoj asertivnosti – osnove
Asertivnost je sposobnost izražavanja vlastitih mišljenja, osjećaja i stavova na način koji ne krši prava drugih.
Mnogi misle da je biti asertivan vrlo jednostavno i da smo gotovo uvijek asertivni. To uglavnom nije točno i vrlo rijetko smo asertivni, dok smo najčešće pasivni, što poslovno i privatno stvara izvor neuspjeha, frustracija i nezadovoljstva.
U poslovnom svijetu asertivnost je izuzetno važna, pogotovo u pregovorima i prodaji.
Asertivne osobe u poslu imaju:
- manju razinu stresa na poslu
- veći postotak zaključenih prodajnih razgovora
- veću motivaciju i zadovoljstvo
- postižu veću razinu zadovoljstva kupaca i klijenata
- imaju manje konfliktnih situacija ili ih uspješno rješavaju
- imaju jednu od vještina za upravljanje timom
Kratak sadržaj:
- Važnost komunikacije i vrste komunikacije
- Kakve sve imamo komunikacijske tipove i zašto je to važno
- Pasivne osobe – način komunikacije i koje sve probleme ona stvara u timovima i privatno
- Pasivno - agresivne osobe – kako ih prepoznati i kako s njima uspješno komunicirati
- Što ako smo samo pasivni i/ili pasivno agresivni?
- Kako izaći na kraj s agresivnom osobom – kolegom, kupcem, klijentom?
- Što ako smo sami agresivni u komunikaciji i što kad agresiju zamjenjujemo s otvorenošću i iskrenošću
- Što je asertivnost i zašto je ona važna
- Test prepoznavanja osobnog tipa
- Kako komunicirati asertivno?
- Asertivne rečenice i primjeri
- Prakticiranje asertivnih tehnika u svakodnevnim situacijama
- Strategije za izgradnju samopouzdanja u komunikaciji
Ciljevi edukacije:
- Razviti sposobnost izražavanja mišljenja i osjećaja na asertivan način
- Smanjiti stres povezan s komunikacijom i povećati osobno zadovoljstvo
- Poboljšati učinkovitost u pregovorima i rješavanju konflikata
- Izgraditi vještine za učinkovito upravljanje timovima kroz asertivnu komunikaciju
- Uspješnije rješavanje reklamacija
Format: Interaktivna radionica
Način održavanja: Uživo i/ili online
Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)
Veličina grupe: Do 15 polaznika
Ciljna publika:
- Menadžeri svih razina
- Voditelji timova
- Osobe koje rješavaju reklamacije
- Osobe koje se direktno bave uslugom prema kupcima, klijentima, korisnicima
- Svi koji žele poboljšati svoje komunikacijske vještine
Dodatne informacije:
Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće.
Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.