Razvoj asertivnosti – osnove

Asertivnost je sposobnost izražavanja vlastitih mišljenja, osjećaja i stavova na način koji ne krši prava drugih. 

Mnogi misle da je biti asertivan vrlo jednostavno i da smo gotovo uvijek asertivni. To uglavnom nije točno i vrlo rijetko smo asertivni, dok smo najčešće pasivni, što poslovno i privatno stvara izvor neuspjeha, frustracija i nezadovoljstva. 

U poslovnom svijetu asertivnost je izuzetno važna, pogotovo u pregovorima i prodaji.

Asertivne osobe u poslu imaju:

  • manju razinu stresa na poslu
  • veći postotak zaključenih prodajnih razgovora
  • veću motivaciju i zadovoljstvo
  • postižu veću razinu zadovoljstva kupaca i klijenata
  • imaju manje konfliktnih situacija ili ih uspješno rješavaju
  • imaju jednu od vještina za upravljanje timom
Kratak sadržaj:
  • Važnost komunikacije i vrste komunikacije
  • Kakve sve imamo komunikacijske tipove i zašto je to važno
  • Pasivne osobe – način komunikacije i koje sve probleme ona stvara u timovima i privatno
  • Pasivno - agresivne osobe – kako ih prepoznati i kako s njima uspješno komunicirati
  • Što ako smo samo pasivni i/ili pasivno agresivni?
  • Kako izaći na kraj s agresivnom osobom – kolegom, kupcem, klijentom?
  • Što ako smo sami agresivni u komunikaciji i što kad agresiju zamjenjujemo s otvorenošću i iskrenošću
  • Što je asertivnost i zašto je ona važna 
  • Test prepoznavanja osobnog tipa
  • Kako komunicirati asertivno?
  • Asertivne rečenice i primjeri
  • Prakticiranje asertivnih tehnika u svakodnevnim situacijama
  • Strategije za izgradnju samopouzdanja u komunikaciji
Ciljevi edukacije:
  • Razviti sposobnost izražavanja mišljenja i osjećaja na asertivan način
  • Smanjiti stres povezan s komunikacijom i povećati osobno zadovoljstvo
  • Poboljšati učinkovitost u pregovorima i rješavanju konflikata
  • Izgraditi vještine za učinkovito upravljanje timovima kroz asertivnu komunikaciju
  • Uspješnije rješavanje reklamacija

Format: Interaktivna radionica

Način održavanja: Uživo i/ili online

Trajanje: 1 dan (6 školskih sati)

Veličina grupe: Do 15 polaznika

Ciljna publika:

  • Menadžeri svih razina
  • Voditelji timova
  • Osobe koje rješavaju reklamacije
  • Osobe koje se direktno bave uslugom prema kupcima, klijentima, korisnicima
  • Svi koji žele poboljšati svoje komunikacijske vještine

Dodatne informacije: 

Sadržaj radionice će se dodatno prilagođavati individualnim ciljevima, izazovima, industrijama i problematici s kojima se klijent susreće. 

Na zahtjev se za sve radionice izdaje uvjerenje o pohađanju.

Cijena: 1850€ + PDV